torek, 16. junij 2009

RAZŽIČENJE

Today I spent almost two hours with big juniper - cutting off wire. Thank God, Evelina helped me. After seven years of watering she is now ready for the next step ...

Skoraj dve uri sem porabil za razžičenje velikega brina. Še dobro, da mi je Evelina priskočila na pomoč! Po sedmih letih zalivanja, je zdaj pripravljena na naslednji nivo ...




I am totally unhappy with juniper's design. So I removed all the wire. I already have a new design on my mind, which will be more attractive. Maybe already this fall or next spring ...

Z obliko brina sem totalno nezadovoljen, zato sem z razžičenjem pohitel. V glavi že imam nov dizanj, ki bo veliko atraktivnejši. Morda že to jesen, prav gotovo pa naslednjo pomlad.

I find this one or two month old photo in my camera. Jakob behind the Ugly Duck. For better height perspective ...

Na foto aparatu sem našel še tole sliko izpred meseca ali dveh - Jakob zraven Grdega račka. Za občutek velikosti ...

Ni komentarjev: