torek, 8. september 2009

ZA DUŠO

Today I was biking again and of course I was looking around for yamadoris. Oh yes, I'll return up there as soon as possible. And I am in good shape too - a climb which I was never able to ride is now my new trophy. A feeling of fulfilment is doubled. And views are astonishing ...
.
Dopoldne sem bil spet na kolesu in se seveda oziral za jamadoriji. O ja, tja gor se bo treba čim prej vrniti. Pa še v dobri formi sem - klanec, ki ga doslej še nisem uspel zvoziti, je nova osvojena lovorika. Občutek izpolnjenosti je tako dvojen. Da razgledov ne omenjam ... 
This is Triglav, the highest Slovenian mountain through spokes of my bike ...
.
Takole se je skozi špice mojega kolesa videl Triglav ...
.
When I was returning home I stopped in Tora for making some good photos of juniper which I was working on in Pordenone in Sunday. Yes, there is good future waiting it!
.
Nazaj grede sem se ustavil še v Tori, da sem napravil nekaj boljših posnetkov brina, ki sem ga v nedeljo oblikoval v Pordenonu. Jap, čaka ga lepa prihodnost!

Ni komentarjev: